24 sjajne ideje koje će osvežiti vaš dom i napraviti od njega toplijim mestom za život

1. Koristite trake umesto prstenova i štipaljki za kačenje zavesa

Koristite trake umesto prstenova i štipaljki za kačenje zavesa
Foto: brightside.me
Redizajnirajte svoje prozore šarenim trakama. Ovako izgledaju sveže, prozračno i maštovito.

2. Zidni tapet za vrata

Zidni tapet za vrata
Foto: brightside.me
Uz pomoć tapeta i malo lepka, učinite vrata kreativnim i interesantnim. Ovakvi tapeti se lako skidaju ako vam dosade i možete ih zameniti u bilo kom trenutku.

3. Obojte stari linoleum

Obojte stari linoleum
Foto: brightside.me
Stari linoleum u kuhinji ili kupatilu može da uništi izgled enterijera. Akrilna boja vam može pomoći kod ovog problema.

4. Napravite pomoćnu policu za začine

Napravite pomoćnu policu za začine
Foto: brightside.me
Kuhinja je skoro uvek prebukirana - kao i špajz. Zato napravite malu, jednostavnu policu koja će služiti samo za začine.

5. Pravilno postavite tepih

Pravilno postavite tepih
Foto: brightside.me
Na ovaj način ćete ulepšati prostor i ponekad je dovoljno da samo malo približite nameštaj. Prostorija će izgledati veća ako postavite jednostavan tepih bez šara.

6. Dodajte boju na vrata

Dodajte boju na vrata
Foto: brightside.me
Ovo je za sve one koji ne vole da prave drastične promene u svom domu. Možete ovo uraditi čak i ako živite u stanu.

7. Iskoristite vrata

Iskoristite vrata
Foto: brightside.me
Iskoristite vratanca u kuhinji kako biste na njih zakacili posuđe ili neke druge predmete.

8. Stavite policu u prazan ćošak

Stavite policu u prazan ćošak
Foto: brightside.me
Hodnici su uvek puni malih prostora gde ništa ne može da paše. Međutim, možete napraviti malu policu koja će da odgovara, kao što možete da vidite na slici.

9. Živopisni otirač

Živopisni otirač
Foto: brightside.me
Vaš otirač takođe može biti interesantan - samo ga obojite u svetle i neobične boje.

10. Napravite klizeću policu iza frižidera

Napravite klizeću policu iza frižidera
Foto: brightside.me
Ovu policu možete da stavite iza frižidera ili šporeta. Možda nije najjednostavnija stvar, ali će se veoma isplatiti.

11. Ručne dekoracije za saksije

Ručne dekoracije za saksije
Foto: brightside.me
Ako već osvežavate prozor, zašto ne biste i saksije? Samo su vam potrebne jednobojne saksije, malo boje i vaša mašta.

12. Napravite izložbu fotografija

Napravite izložbu fotografija
Foto: brightside.me
Foto albumi su sjajni, ali ih ne otvarate toliko često. Zato fotografije mogu da postanu odličan primer kako da ukrasite enterijer i okačite ih na zid.

13. Ručno napravljen sat

Ručno napravljen sat
Foto: brightside.me
Možete sami da napravite maštoviti sat kao oni skupi koje vidite u izlogu, što je vrlo lako. Za ovo vam treba parče table, kazaljke i malo veštine!14. Napravite viseću policu od obične
Napravite viseću policu od obične
Foto: brightside.me
Uvek vam je potrebno mesto za neke sitnice i zbog toga pretvorite jednu od polica u viseću. Ne samo da štedi prostor, već pridodaje lepši izgled.

15. Iskoristite police u ćoškovima

Iskoristite police u ćoškovima
Foto: brightside.me
U kuhinji uvek zatreba dodatnog mesta. Zbog toga, umesto velikih fioka možete da koristite police iznad kuhinje na koje možete da stavite posuđe.

16. Koristite šeme za slike

Koristite šeme za slike
Foto: brightside.me
Važno je okačiti slike ne samo ravnomerno, već i na pravom mestu - i tada će vam zid promeniti izgled i dobiće novi aranžman.

17. Napravite tepih u kupatilu od prirodnih materijala

Napravite tepih u kupatilu od prirodnih materijala
Foto: brightside.me
Pluta je sjajan prirodan materijal koji se brzo suši i zadržava toplotu. Takođe je vrlo udoban na dodir. Uživaćete još više u svakom kupanju.

18. Dekorišite ofingere za odeću

Dekorišite ofingere za odeću
Foto: brightside.me
Odlična ideja ako vam je orman pun stvari. Uz malo mašte i boje, učinite da svaka od njih bude lepa na oko.

19. Iscrtajte flomasterom lampu

Iscrtajte flomasterom lampu
Foto: brightside.me
Uz malo strpljenja i veština crtanja, vaša obična lampa izgledaće kao nova.

20. Okačite slike uz pomoć papira i trake

Okačite slike uz pomoć papira i trake
Foto: brightside.me
Kako biste okačili slike na zid bez problema, koristite običan papir, kao što možete da vidite na slici.

21. Ulepšajte draperije dodatnim trakama na ivicama

Ulepšajte draperije dodatnim trakama na ivicama
Foto: brightside.me
Možete da promenite izgled draperija uz pomoć traka na ivicama, bez kupovine novih. Možete da zakačite kuglice ili neki ornament, zaista postoji mnogo opcija.

22. Mapa u kuhinji

Mapa u kuhinji
Foto: brightside.me
Kuhinjski zid možete da pretvorite u bilo šta - na primer, da zalepite mapu ili bilo kakav dekorativni papir iz starih magazina ili slično. Potrebni su vam šperploča, lepak i završni lak.

23. Postolje za magazine

Postolje za magazine
Foto: brightside.me
Ovo jednostavno, ali korisno postolje može da drži vaše magazine na jednom mestu i da vam bude pri ruci. Ovaj deo prostora je obično prazan, pa zašto ga ne biste promenili?

24. Okačite zidni panel

Okačite zidni panel
Foto: brightside.me
Mnogo sitnih stvari može da dekoriše prazan zid - na primer, stare razglednice ili čepovi od vina. Možete da kačite i slike ili beleške.

25. Napravite mini-bar od starog kredenca

Napravite mini-bar od starog kredenca
Foto: brightside.me
Ako vam je stari kredenac i dalje čitav, iskoristite ga u dobre svrhe: napravite mali moderni bar, gde ne morate da odlažete samo alkoholno piće.

26. Dekorišite lampu materijalima koji su vam pri ruci

Dekorišite lampu materijalima koji su vam pri ruci
Foto: brightside.me
Ako vam se ne dopada neka lampa, promenite je uz pomoć običnih grančica i konopca, kao što možete da vidite na slici.

Primjedbe