Kako “otjerati” gosta koji ne želi otići

Agnes Anna Jarosch, direktorica Njemačkog vijeća za bonton, savjetuje da se jasno pokaže da se slavlje približava kraju.
“Možete ponuditi jedno piće “za put”, sugerišući da mu da je to svrha”, savjetuje Jarosch.
Pomaže i govor u perfektu, naprimjer, “večeras je bilo zabavno”. Prihvatljiv je i suptilni mig poput “zar je već toliko sati?”.
Jarosch savjetuje i preciznost pri slanju pozivnice. “Naprimjer: ‘Zabava počinje 18 sati, ali neće trajati cijelu noć jer se moramo rano probuditi idućeg jutra”.
“To vašim gostima daje nekakav smjer”, objašnjava Jarosch.
Stručnjakinja za bonton zna da je ljudima teško postaviti ograničenja. Ali ih poziva da u svojoj brizi za goste i posjetitelje ne zaborave misliti i na sebe.
“Naše tradicionalno shvaćanje pristojnosti stavlja domaćine u drugi plan. Ali time štetimo sami sebi”.
Jarosch doduše savjetuje da se izbjegavaju lažna izvinjenja.
“Sitne laži nam ne pomažu. One samo pogoršavaju stvari. Bolje je biti otvoren”, zaključuje, piše “Jutarnji“…

Primjedbe