10 stvari koje su DEFINITVNO izašle iz mode tokom 2017.

1. Par ogrlica umesto satenskih traka

Par ogrlica umesto satenskih traka
Foto: brightside.me
Vreme je za metalne ogrlice. Modni trend: kombinovanje više komada nakita. Na primer, možete da nosite jedan veliki komad nakita u kombinaciji sa dva mala.

2. Kombinovanje komada nakita umesto nošenja nakita sa šiljcima

Kombinovanje komada nakita umesto nošenja nakita sa šiljcima
Foto: brightside.me
Bolje je da se rešite nakita sa šiljcima, sve dok ne postanu ponovo moderni. Umesto toga, možete da nosite par komada nakita drugačijih boja i tekstura.

3. Prirodni izgled umesto konturisanja

Prirodni izgled umesto konturisanja
Foto: brightside.me
Prirodna boja kože sa pomalo mokrog efekta zamenjuje konturisanje. Umesto različitih posvetljivača, bolje je da kupite puder prirodnih boja i koristite ga samo kad je najpotrebnije.

4. Opušteni talasi umesto lokni

Opušteni talasi umesto lokni
Foto: brightside.me
Opušteni talasi će zameniti lokne 2017. godine. Srećom, nećete morati da zagrevate kosu figaroom i koristite veliku količinu laka.

5. Somot umesto teksasa

Somot umesto teksasa
Foto: brightside.me
Somot daje eleganciju, glamur i šik svakoj ženi. Odeća uključuje saten, kožu, tvid i antilop u kombinaciji sa somotom. Bolje da izaberete jednu mat stvar sa blagim sjajem u kombinaciji sa somotskim komadima odeće.

6. Klasične suknje umesto kratke baletske suknje

Klasične suknje umesto kratke baletske suknje
Foto: brightside.me
Kratke baletske suknje izlaze iz mode. Klasične su ponovo u modi jer su univerzalan deo garderobe i izgledaju dobro bez izuzetaka. Ovakve suknje savršeno naglašavaju figuru i noge.

7. Kaputi koji pristaju umesto širokih kaputa

Kaputi koji pristaju umesto širokih kaputa
Foto: brightside.me
Veliki kaputi neće više biti u modi i zameniće ih kaputi koji pristaju telu. Ali ne žurite da bacite stare komade odeće, jer će se i to jednom ponovo vratiti u modu.

8. Neobične kombinacije boja umesto klasičnih

Neobične kombinacije boja umesto klasičnih
Foto: brightside.me
Kombinovanje boje vaših cipela i tašne je loša modna navika. Moderni trendovi vam govore da više ne treba da pratite ovaj trend. Preporučujemo vam da se skoncentrišete na vašu torbu. Možete da ukombinujete boju vaših cipela sa bojom kaputa.

9. Štikle umesto dubokih patika

Štikle umesto dubokih patika
Foto: brightside.me
Duboke patike treba zameniti klasičnim štiklama koje će uvek dati akcenat vašoj pojavi. Takođe izgledaju sjajno na bilo kojoj ženi.

Primjedbe