25 poznatih ličnosti koje su se promenile do neprepoznatljivosti

1. Čak Noris

Čak Noris
Foto: brightside.me
Čaka Norisa, harizmatičnog majstora borilačkih veština, najviše pamtimo po ulozi Vokera, teksaškog rendžera. Naravno, i po brojnim šalama na njegov račun.

2. Uma Turman

Uma Turman
Foto: brightside.me
Prošle su 23 godine od kako je Uma Turman odigralu životnu ulogu u filmu Kvantina Tarantina "Petparačke priče". Do danas, ona je igrala u desetinama filmova i izgleda, potpuno poklonila srce svom starom prijatelju Kventinu.

3. Kijanu Rivs

Kijanu Rivs
Foto: brightside.me
Rođen u Libanu i sa kineskim korenima, ovaj američki glumac bi sigurno igrao hokej da se nije povredio. Ali, onda ne bismo mogli da uživamo u njegovim izvedbama na velikom platnu.

4. Nikolas Kejdž

Nikolas Kejdž
Foto: brightside.me
Njegovo pravo prezime je Kopola, ali je uzeo alijas Kejdž još kao glumac amater, jer nije želeo da ga dovode u vezu sa njegovim slavnim stricem Fransisom Fordom Kopolom.

5. Ferdži

Ferdži
Foto: brightside.me
Ferdži je postala popularna kada se 2003. godine pridružila grupi "The Black Eyed Peas". Pored pevanja u bendu, ona ima i solo karijeru, a takođe kreira i parfeme za jedan poznat kozmetički brend.

6. Rajan Gosling

Rajan Gosling
Foto: brightside.me
Gosling je postao miljenik svih žena nakon uloge u filmu "Beležnica". Pored glume, on se bavi i muzikom.

7. Bruk Šilds

Bruk Šilds
Foto: brightside.me
Karijeru u modnoj industriji započela je 70-ih godina i vrlo brzo se lansirala u zvezde. 1980. godine, postala je najmlađi model koji se pojavio na naslovnici Voga. Sa 16 godina, Bruk je već bila jedan od najprepoznatljiviih modela na svetu.

8. Antonio Banderas

Antonio Banderas
Foto: brightside.me
Zgodni Španac je debitovao 1982. godine u svojoj zemlji, ali je odlučio da proširi svoje horizonte sve do Holivuda ranih 90-ih. Moramo da priznamo - bio je izuzetno uspešan!

9. Makoli Kalkin

Makoli Kalkin
Foto: brightside.me
Ko na svetu nije gledao "Sam u kući"? Svi smo verovali da Makolija čeka sjajna budućnost na filmu. Međutim, to se nije dogodilo. Nije ga bilo više od 2 decenije, pokazujući se s vremena na vreme. Ipak, izgleda da se sada barem delimično vratio na male ekrane.

10. Mila Kunis

Mila Kunis
Foto: brightside.me
Glumica je rođena u ukrajinskoj jevrejskoj porodici. Kada je imala 8 godina, preselili su se u SAD. Bilo joj je teško da se adaptira u početku, ali danas je Mila jedna od najuspešnijih glumica u Holivudu.

11. Alek Boldvin

Alek Boldvin
Foto: brightside.me
Boldinovi su dinastija glumica: i Alekova braća su u poslu. Glumac je karijeru započeo u sapunici, ali je takođe igrao i na Brodveju.

12. Kortni Koks

Kortni Koks
Foto: brightside.me
Za mnoge od nas, Kortni će zauvek biti voljena Monika iz "Prijatelja". Međutim, njena TV karijera je započela mnogo ranije: 1985. godine, ona je snimala reklame, onda je igrala u sitkomu "Porodične veze", a kasnije i u filmu "Ejs Ventura".

13. Džud Lo

Džud Lo
Foto: brightside.me
Glumac je dobio ime po pesmi "Hey Jude" od Bitlsa. Počeo je da glumi u teatru veoma mlad, brzo dospevši i u britanske bioskope. Nakon toga, preselio se u Holivud. Danas je on jedan od najpopularnijih glumaca i otac petoro dece.

14. Rijana

Rijana
Foto: brightside.me
Kao dete, Rijana je imala porodične probleme, ali je to nije zaustavilo da izda prvi album sa 16 godina. Danas je popularna širom sveta.

15. Rene Zelveger

Rene Zelveger
Foto: brightside.me
Svi pamtimo i volimo Rene Zelveger po njenoj ulozi Bridžit Džouns. 2016. godine, glumica se vratila na velike ekrane zbog trećeg dela filma i zapanjila sve drastičnom promenom izgleda.

16. Bono

Bono
Foto: brightside.me
Irski rok muzičar Pol Dejvid Hjuson, poznat kao Bono, poznat je i po svojim humanitarnim aktivnostima. Frontmena grupe U2, kraljica je čak proglasila za viteza.

17. Ketrin Zita-Džouns

Ketrin Zita-Džouns
Foto: brightside.me
Suprotno raširenom mišljenju, Zeta je glumici srednje ime, a ne deo prezimena. Ketrin je započela karijeru u mjuziklima u Ujedinjenom Kraljevstvu, a sada igra u Holivudu i u braku je sa Majklom Daglasom 17 godina.

18. Kolin Firt

Kolin Firt
Foto: brightside.me
Karijeru je započeo 80-ih godina, ali je postao slavan 10 godina kasnije zahvaljujući ulozi gospodina Darsija u adaptaciji romana Džejn Ostin "Gordost i predrasuda".

19. Sara Džesika Parker

Sara Džesika Parker
Foto: brightside.me
Postala je slavna nakon uloge u čuvenoj seriji. Ipak, ona je pre toga imala dosta uloga, od kojih je jedna bila i uloga psa.

20. Ričard Gir

Ričard Gir
Foto: brightside.me
Gir nije imao dobar početak: 1974. godine, igrao je sa Silvesterom Staloneom u niskobudžetnom filmu, ali glumci su imali toliko nesuglasica da su se čak jednom i potukli. Na kraju, Ričarda su zamenili.

21. Dženifer Garner

Dženifer Garner
Foto: brightside.me
Dženifer je jednom platila kiriju tako što je igrala dublerku glavnoj glumici. Prihvatala je male uloge u filmovima dok konačno nije dobila poziv za veoma uspešnu seriju "Alijas".

22. Robert Dauni Junior

Robert Dauni Junior
Foto: brightside.me
Robert je postao poznat ranih 90-ih, ali je krajem decenije imao problema sa opojnim supstancama i završio je u zatvoru. Ipak, uspeo je da počne ispočetka, vratio se na veliki ekran i postao jedan od najplaćeninijih glumaca u Holivudu.

23. Nil Patrik Haris

Nil Patrik Haris
Foto: brightside.me
Barni Stinson iz serije "Kako sam upoznao vašu majku", harizmatičan je kao i sam glumac. Kao i Stinson, i Nil je iluzionista i ljubitelj magije.

24. Kajli Minog

Kajli Minog
Foto: brightside.me
Mala Australijanka se pojavila 80-ih godina kao Šarlin Robinson u sapunici "Komšije". Međutim, pravu slavu je stekla 2000-ih godina, a 2004. godine je dobila prvi Gremi.

25. Ketrin Higl

Ketrin Higl
Foto: abc.go.com
Igrajući predivnu doktorku Izi u seriji "Uvod u anatomiju", glumica Ketrin Higl se mnogo promenila tokom poslednjih godina. Mi se i dalje nadamo da ćemo je uskoro opet videti na velikom ekranu.

Primjedbe