7 fenomenalnih kratkih frizura koje su daleko ženstvenije i izazovnije od obične duge kose

1. Bob frizura

1. Bob frizura
Foto: brightside.me
Postoji razlog zašto se ovo smatra klasikom: frizura vam ostaje moderna i sveža.
Foto: brightside.me

2. Obrnuti bob

2. Obrnuti bob
Foto: brightside.me
Ova varijanta ne samo da dodaje volumen kosi, već i ističe konture lica.

3. Bob frizura srednje dužine

3. Bob frizura srednje dužine
Foto: brightside.me
Ovde se kombinuje elegancija sa jednostavnim izgledom.
Foto: brightside.me

4. Piksi frizura

4. Piksi frizura
Foto: brightside.me
Ovo će vam dati zabavan i razigran izgled.

5. "Muški stil"

5. "Muški stil"
Foto: brightside.me
Kratko, ali ženstveno, ovaj stil vam daje nestašni izgled.
Foto: brightside.me

6. Više slojeva

6. Više slojeva
Foto: brightside.me
Ova frizura kombinuje običan izgled sa stilom i određenom ženstvenošću.
Foto: brightside.me

7. Eksperimentalni piksi stil

7. Eksperimentalni piksi stil
Foto: brightside.me
Kratko, ali je veoma ženstveno. Ovo je samo za najhrabrije.

Primjedbe