9 saveta kako da vam kosa danima izgleda kao tek oprana

1. Koristite prokuvanu ili destilovanu vodu

Koristite prokuvanu ili destilovanu vodu
Foto: brightside.me
Obična voda sa česme je suviše tvrda, što utiče na izgled kose. Kosu ispirajte prokuvanom ili destilovanom vodom, teperature oko 38 stepeni i ona će mnogo duže biti čista.

2. Proizvodi za negu

Proizvodi za negu
Foto: brightside.me
Hranljivi proizvodi za tanku i lomljivu kosu mogu da otežaju dlaku i učine kosu prljavijom ako se nepravilno koriste. Koristite ih u pravilnim dozama da biste ovo izbegli: ulje za kosu koristite nekoliko puta nedeljno, a sprejeve po potrebi u malim količinama.

3. Ređe češljajte kosu i koristite češalj

Ređe češljajte kosu i koristite češalj
Foto: brightside.me
Kada češljamo kosu suviše često, folikuli su aktivniji, a rezultat toga je prljava kosa. Ređe čeljajte kosu i koristite češalj umesto obične četke. Trudite se da izbegnete da dodirnete teme češljem.

4. Prirodne frizure

Prirodne frizure
Foto: brightside.me
Svi preparati za kosu ubrzavaju proces prljanja kose. Ako pravite punđu ili konjski rep, neka to bude prirodna frizura. Ako ne koristite tone laka za kosu da bi vam svaka dlaka bila na svom mestu, kosa će vam duže biti čista i sjajna.5. Koristite šampon bez sulfata
Koristite šampon bez sulfata
Foto: brightside.me
Dokazano je da su šamponi koji sadrže sulfate bezbedni za upotrebu, ali ako vam isušuju kožu i vaša kosa se prebrzo masti, probajte neki od šampona bez sulfata. Ovi šamponi manje pene, ali efikasno uklanjaju prljavštinu iz kose.

6. Niža temperatura

Niža temperatura
Foto: brightside.me
Fen, presa i figaro takođe mogu biti uzroci prljave kose. Visoka temepratura uzrokuje da lonje žlezde luče više sekreta da bi zaštitile kožu. Temperatua od 150°С-180°С je savršena temperatura za stilizovanje kose.

7. Piling kože glave

Piling kože glave
Foto: brightside.me
Piling pomaže da uklonite mrtve ćelije i skorelu prljavštinu. Takoše jača folikule i stimuliše rast kose. Piling možete napraviti i same kod kuće.

8. Često menjajte jastučnicu

Često menjajte jastučnicu
Foto: brightside.me
Jastučnice upijaju ulja i preparate koje koristite za negu. Na taj način se stvara savršena sedina za razmnožavanj bakterija, što će učiniti vašu kosu prljavom. Jastučnicu menjajte najmanje jednom nedeljno.

9. Zaštitite kosu od toplote i hladnoće

Zaštitite kosu od toplote i hladnoće
Foto: brightside.me
Nosite šešir i leti i zimi. Toplota i hladnoća dovode do toga da koža proizvodi sebum da bi se zaštitila. Kao rezultat, koren kose postaje mastan, a krajevi pak suvi i krhki. Vodite računa o kosi u svakom godišnjem dobu.

Primjedbe