MORATE DA VIDITE DA BISTE POVEROVALI: 23 potpuno urnebesne ideje propalih inženjera

1. Za one koji ne žele da opterećuju ruke dok koriste tablet u krevetu

Za one koji ne žele da opterećuju ruke dok koriste tablet u krevetu
Foto: imgur.com

2. Bitno je da završava posao

Bitno je da završava posao
Foto: imgur.com

3. Bezbedno, pouzdano i moderno rešenje problema dekompresije

Bezbedno, pouzdano i moderno rešenje problema dekompresije
Foto: imgur.com

4. Kako to misliš ispao mi je jedan far? A šta je ovo?

Kako to misliš ispao mi je jedan far? A šta je ovo?
Foto: imgur.com

5. Kako da i ćerka i tata budu srećni? Ljuljaška na daljinski

Kako da i ćerka i tata budu srećni? Ljuljaška na daljinski
Foto: imgur.com

6. Još uvek je BMW!

Još uvek je BMW!
Foto: cheezburger.com

7. Kako peru odeću vozači kamiona na duge relacije?

Kako peru odeću vozači kamiona na duge relacije?
Foto: pp.vk.me

8. Šta drugo da uradite kada je utičnica na dva metra visine, a morate da napunite tablet

Šta drugo da uradite kada je utičnica na dva metra visine, a morate da napunite tablet
Foto: twitter.com

9. Kreativno rešen problem

Kreativno rešen problem
Foto: pp.vk.me

10. Kada ste suviše lenji da sami dohvatite prekidač za svetlo

Kada ste suviše lenji da sami dohvatite prekidač za svetlo
Foto: i.imgur.com

11. Bolje nego da nema uopšte prozor

Bolje nego da nema uopšte prozor 12. Za one koji se uspavaju u kadi
Za one koji se uspavaju u kadi
Foto: imgur.com

13. Prošlo je dve nedelje, mislim da počinju da sumnjaju

Prošlo je dve nedelje, mislim da počinju da sumnjaju
Foto: imgur.com

14. Prijatno!

Prijatno!
Foto: garcya.us

15. Zašto da držite čašu kada ne morate?

Zašto da držite čašu kada ne morate?
Foto: i.imgur.com

16. Izgleda bezbedno

Izgleda bezbedno
Foto: pp.vk.me

17. Ne morate više silaziti niz stepenice

Ne morate više silaziti niz stepenice
Foto: imgur.com

18. Lenjost je motor razvoja!

Lenjost je motor razvoja!
Foto: pp.vk.me

19. Rade isto kao i ranije

Rade isto kao i ranije
Foto: trinixy.ru

20. Ovo će definitivno rešiti problem

Ovo će definitivno rešiti problem
Foto: 9gag.com

21. Prodajem kauč u savršenom stanju, skoro kao nov

Prodajem kauč u savršenom stanju, skoro kao nov
Foto: imgur.com

22. Najnoviji modni trend

Najnoviji modni trend
Foto: imgur.com

23. Veruj mi, ja sam inženjer!

Veruj mi, ja sam inženjer!

Primjedbe