11 mučnih tajni koje mogu uništiti i najsrećniji brak

1. Zdravlje

Zdravlje
Foto: brightside.me
Niste hipohondar samo zato što se loše osećate, ali se ne pretvarajte da ste besmrtni. Dozvolite partneru da vam pomogne jer ste u istom timu i uvek bi trebalo da podržavate jedno drugo.

2. Intimni momenti

Intimni momenti
Foto: brightside.me
Očigledno je da ako osoba ne zna u čemu je problem, ne može ni da reši. Međutim, većina parova misli da će se intimni problemi rešiti sami od sebe. Ali neće. Zdrav razum mora da nadvlada stidljivost.

3. Vaše čudne i smešne navike

Vaše čudne i smešne navike
Foto: brightside.me
Svako ima neku bizarnu naviku. Neki ljudi su stidljivi, neki vole da igraju udaraljkama. Možda volite stripove, lego kocke i Bekstrit bojse. I vaša voljena osoba ima svoje "zavisnosti". Podleite svoje navike. Možda imate više toga zajedničkog nego što ste mislili.

4. Ravnodušnost prema deci

Ravnodušnost prema deci
Foto: brightside.me
Naravno, mit je da svi vole decu. Možete da odložite planiranje porodice ako niste spremni. Ali bi o tome trebalo da razgovarate sa partnerom.

5. Finansijski problemi

Finansijski problemi
Foto: brightside.me
"Nemamo novca.", "Ne moramo to sada da kupimo." Neki ljudi se srame da ovo izgovore jer se boje da ne izgledaju škrto i pohlepno. Važno je da razgovarate o porodičnom budžetu koristeći prave reči.

6. Nedostaci i mane partnera

Nedostaci i mane partnera
Foto: brightside.me
Ne krivite uvek voljenu osobu, ali definitivno bi trebalo da o svemu razgovarate u mirnom tonu jer je loše držati stvari za sebe.7. Pravo na samoću
Pravo na samoću
Foto: brightside.me
Svako ima pravo da bude "kućna buva" neko vreme. Ponekada nam je potrebno da budemo sami sa sopstvenim mislima i da nas niko ne uznemirava. Moramo razumeti da fraza "Hoću da se odmorim" nije ista kao "Ne volim te više".

8. Lični problemi

Lični problemi
Foto: brightside.me
Nema sumnje da niko ne voli da sluša istu priču iznova i iznova. Međutim, tišina će samo situaciju učiniti gorom. Postoji tanka linija između ćutljivosti i nevoljnosti da nekog uznemirimo.

9. Roditelji

Roditelji
Foto: brightside.me
Dobro je kada ostvarite kompromis sa partnerovim roditeljima. S druge strane, ako osećate da oni žele da kontrolišu vaš život, ne oklevajte da razgovarate iskreno sa partnerom. Podsetite ga (i sebe) da vi imate sopstvenu porodicu, a ne celi porodični klan.

10. Planovi za budućnost

Planovi za budućnost
Foto: brightside.me
Ne morate da sledite "ispravan" životni scenario ako se kosi sa vašim snovima. Nepotrebne žrtve su užasne za oboje. Želite promenu u životu? Razgovarajte o tome sa partnerom. Šta ako i on želi isto? Ako ne, možete razgovarati o drugim opcijama.

11. Kompleksi zbog izgleda

Kompleksi zbog izgleda
Foto: brightside.me
Kritike zbog izgleda i srećnu vezu ne možete naći na istom mestu. Naravno, svi žele lepo lice i zgodno telo. Ali, vi ne volite svog partnera zbog njegovog izgleda. I vaša voljena osoba, kao i vi, sledite pravilo "ne sudi o knjizi po koricama".

12. Teme koje bi trebalo izbegavati:

Teme koje bi trebalo izbegavati:
Foto: brightside.me
• Poređenje sa drugima. Fraze poput "Ali on/ona je... a ti nisi... i "Isti si kao moja majka/otac..." i slično.

• Partnerove slabosti. Svako ima brige koje želi da zaboravi. Ne podsećajte svoju voljenu sobu na njene sopstvene tragedije.

• Fantazije poput "Moj momak/devojka iz snova... Takve stvari će učiniti da se partner oseća nedovoljno dobrim za vas. To nije ni malo inspirativno.

• Razgovori o bivšim partnerima. Prošlost treba da ostane u prošlosti. Ne dozvolite joj da pokvari vašu sadašnjost.

• Negativne komentare o vašim roditeljima/prijateljima. Mišljenja se menjaju, ali će vaš partner zapamtiti neprijatne reči.

Primjedbe