Čuvaj se žene koja čita knjige!

Muž voli otići u ribolov u cik zore, a njegova žena tada obožava čitati knjige. 

Jednog jutra, muž se nakon nekoliko sati ribolova vratio i odlučio malo odspavati, a supruga se odluči sama odvesti čamcem na jezero. 



Upali ona motor i izveze čamac na jedno usamljeno mjesto, baci sidro, izvadi knjigu i nastavi uživati ​​u tišini i čitati svoju knjigu. 

Uskoro naiđe ribolovni inspektor u svom čamcu, polako se približi do njenog čamca i reče: 

Dobro jutro gospođo. Što to radite? 



Čitam knjigu, odgovori ona. 

Vi ste na dijelu jezera rezerviranom za sportski ribolov! 

Žao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sjedim u čamcu i čitam knjigu. 

Da, ali u čamcu imate sav pribor potreban za pecanje i što se mene tiče, mogli bi s pecanjem otpočeti svakog trenutka kako se čini. 

Bit ću primoran povesti vas sa sobom do stanice i protiv vas podnijeti prijavu, reče on. 

Ako vi to zaista i uradite, onda znajte da ću i ja protiv vas podnijeti prijavu, ali zbog silovanja – odgovori mu žena. 

Ali, pa ja vas nisam niti dotaknuo! – reče inspektor. 

Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i što se mene tiče mogli bi s tim otpočeti svakog trenutka. 

Doviđenja gospođo i uživajte u ovom lijepom danu… 

Pouka: 

Ne ulazi u raspravu sa ženom koja čita. Vrlo je vjerojatno da ona zna i misliti. 

A ako se već raspravljaš sa ženom koja čita i misli, onda shvati da je ne možeš preveslati! 

Podijeli dalje ako si žena koja voli čitati knjige 

Primjedbe