HIT na Internetu: 6-godišnji dječak dao najbolji mogući odgovor na pitanje zašto je dojenje u javnosti OK!

Šetali smo okolo, kad je Addie ogladnila. PItala sam Airryn da li je i gladan. 

Rekao je da jeste pa smo otišli da jedemo i naručili njegovo omiljeno jelo, piletinu sa sezamom. Sjeli smo da jedemo i ‘naručila’ sam njenu omiljenu delikatesu, te sam je počela dojiti. 



Airryn je jeo svoju piletinu, a onda je jedna žena prošla pored sa svojom hranom. Sjela je i čudno pogledala, a onda mi je prišla i pogledala me. 

Onda mi je prišla i grubo rekla: ‘zar ne znate da ima stolica u toaletu za te stvari. Moje dijete ne mora gledati kako hranite vaše ovdje dok ona jede.’ Krenula sam da objašnjavam, kad me je sin prekinuo rekavši: Ja ne moram da gledam kako vaše dijete jede dok ja jedem. 



Žena je uzvratila: Ona ne otkriva tijelo. 

Dječak Airryn je pogledao ponovo u djevojčicu u rekao: Mogu vidjeti njene noge, dok vi ne možete vidjeti niti jedan dio moje sestre. 

Zatim me upitala da li uvijek dopuštam da moj sin tako razgovara sa drugim ljudima. Rekla sam: Kako, iskreno? 

Ponovo mi je rekla da trebam ići u toalet. Airryn je ustao i prišao ženi, a ona ga je upitala šta radi, a on je odgovorio: Želim vam pomoći da prenesete vašu hranu u toalet. Ako mislite da je OK da moja sestra tamo jede, onda je i OK za vas da tamo jedete. 

Rekla je da je moj sin nepristojan, a ja sam odgovorila da je samo dobro obrazovan za svoje godine. 

Molim vas podijelite ovo sa svojim prijateljima, porodicom, da znaju da jedna od najboljih stvari koju roditelj i staratelj može uraditi jeste da obezbijedi djetetu da može bez straha reći svoje mišljenje kako bi odbranio sebe i svoju porodicu. 

Primjedbe