IZAŠLA JE IZ PABA DA ZAPALI CIGARU, PROBUDILA SE U BOLNICI BEZ OBJE NOGE: Iako je preživjela pakao, ova djevojka je heroj!

Mlada američka studentkinja Mendi (24) pre tri godine je izgubila obe noge u stravičnoj nesreći kada ju je udario voz u Stil Sitiju u Kanzasu. Seća se samo da je izašla iz paba kako bi zapalila cigaretu i da se nakon toga probudila u vozilu hitne pomoći bez nogu. 



“Tu noć nisam mnogo popila, dva piva i dva žestoka pića. 

Sećam se da sam izašla iz paba, osećala sam se mamurno i nakon toga se više ničega ne sećam. Lekari mi nisu radili test na droge, a svi su odmah pomislili da sam pokušala da se ubijem”, priča Mendi. 



Iako je preživela pravi pakao, nije odustala…“Provela sam mesece u bolnici, nekoliko puta su me operisali, ali sam bila veoma hrabra. 

Fokusirala sam se na oporavak i da ponovo prohodam”, govori devojka. 

U aprilu 2015., godinu dana nakon nesreće, dobila je prve proteze. 

“Nosim ih svaki dan i još uvek polako učim da hodam s njima”, kaže Mendy koja danas živi u Koloradu. I dalje je vrlo aktivna i ništa je ne može sprečiti da uživa u životu. Bavi se boksom i jahanjem i svaki slobodan trenutak provodi napolju. 

Primjedbe