OTIŠLA JE NA TRETMAN KOJI RADE MNOGE ŽENE: Kad se probudila nije mogla otvoriti oči, a ONDA JE USLIJEDILA JOŠ GORA STVAR!

Selma iz Sarajeva je otišla na tretman koji radi godinama.
Svilene trepavice. Međutim, ovaj put se desilo nešto, što niko nije očekivao.
Ne razlikujem se mnogo od drugih žena koja želi dugačke trepavice. Ja sam jedna od onih koja bi voljela da ima velike trepavice da ne može da trepne.
Ovako priču počinje Selma.
Prosjek stavljanja maskare, da bi neko primijetio da imam trepavice je čitava vječnost. I ni tada nisam zadovoljna.
Ono što je važno da napomenem je da spadam u grupu koja ne voli da se šminka, ali jedina stvar koju moram da imam je maskara.
I onda se prije nekoliko godina desilo čudo u salonu – svilene trepavice koje mi stave za sat vremena i ja ljepotica. Spas za nekoga ko ne voli da se šminka.
Običan tretman pretvorio se u noćnu moru
I tako nadogradnja traje godinama. A ja nezadovoljna.
Prije desetak dana sam otišla da stavim  “novu dozu” i, kao i uvijek, sve je bilo super. Kada sam došla kući uveče je počelo da me pecka desno oko, ali nisam pridavala mnogo pažnje i legla sam spavati.
Ujutro, dok sam se budila, pomislih: nisam se naspavala. Odlazim u kupatilo i tada šok. Kapci su otečeni i crveni, lice izobličeno i naduveno, a po licu sam plikovi. Šta bih drugo radila nego počela da plačem. Međutim, kako prolazi vrijeme situacija je gora, te odlučim da odem kod dermatologa.
Odem kod dermatologa i saznam da je to primijer alergijske reakcije na lijepak. Ali ja ovo stavljam godinama?! Međutim, objasne mi da je to kao kada 100 puta uzimaš penicilin i 101. put odreaguješ.
Pored lijeka za alergiju, dobila sam i kremu za plikove.
Odlazim kod očnog i doktor me gleda tako da sam iz očiju mogla pročitati .
“E tako i treba kada lijepite s**nje po očima”.
Rezime: Otok i kapci bez trepavica
Sjedam u stolicu i nakon što mi je raširio oči, saopštava mi da mora izvrnuti kapak. Ja se mislim: “Ma izvrći, samo da nađeš rješenje”. Hvata me za svilene trepavice i kreće da izvrće kapak. Vrištala sam kao da se porađam. Pored toga što umirem od bola ja čujem kako mi iz čupa jednu po jednu trepavicu.
trepavice-1
“Vi vičete da mi ne dozvoljavate da vršim pregled. A i pogledajte stotinu vaših trepavica. Recite toj koja je stavljala da joj nije dobar lijepak čim sam uspio ovoliko iščupati”. Aaaaaaa?! Pogledam se i vidim da na desnom oku nemam polovinu trepavica. Ne samo vještačkih, nego ni svojih!
Prepiše mi kapi i pogleda me sa dozom prezira.
Izađem iz ordinacije sa crnim naočarima za sunce i krenem kući. Lijevim okom djelimično vidim kuda idem, a desno ne mogu nimalo da otvorim koliko je otečeno.
Sada, nekoliko dana nakon uzimanja terapije, plikovi su nestali i ja sam otvorila oči
Čekam dan kada će da izrastu moje trepuške (počela sam da ih volim), dozivam ih svaki dan samo da niknu, a svilene, više nikad neću smjeti staviti.
P.S. Važna stvar je da ja i dalje imam povjerenje u kozmetičarku.

Primjedbe